duminică, 18 ianuarie 2015

Reduceri - Sales - Rebajas la Sportguru

Ce face o corporatista in luna ianuarie? Da iama prin magazine pentru reduceri, evident. Cand corporatista mai si alearga, mai are si rate de platit iar bugetul permite cheltuieli limitate, necesitatile sunt prioritizate, clar.

Profitand de reclamele anuntate prin newslettere si pe facebook, m-am indreptat in aceasta saptamana catre Sportguru, pentru a-mi cumpara papuci de alergare la preturi reduse. Odata ce am ajuns in magazin, am inceput cu un test de masurare a pronatiei, efectuat gratis in magazin, astfel incat sa stiu ce modele mi se potrivesc. Apoi, am trecut la incercari multiple, in functie de model, culori, masuri disponibile. Intr-un final, m-am oprit la un model de trail, Brooks Cascadia9, la un pret foarte bun fata de cel initial. Mai sunt reduceri interesante si la alte produse din gama, asadar, e un moment bun de investit in papuci pentru a pregati noul sezon de alergare.

Ca tot a inceput sa iasa soarele pe afara, m-am gandit ca e numai bun momentul pentru a achizitiona si ceva produse de compresie de primavara - vara - toamna - iarna blanda :) In Antarctica am alergat cu o pereche de pantaloni Skins termo, ceea mi-a facut foarte bine. Cum pantalonii erau de imprumut, mi-am promis ca imi voi lua si eu cu prima ocazie, ceea ce s-a intamplat chiar la aceasta vizita in magazin. Le voi testa in zilele viitoare, dar, sunt convinsa ca ne potrivim.

Veni - vidi - vinci si in aceasta saptamana, acum, sunt pregatita pentru ce ma asteapta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu